پرده بکارت و باکرگی
یادگیری و پیشرفت
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
دیجیتال مارکتینگ
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
رشد کسب‌وکار
:::::::::::::::: ::::::::::::::::
صنعت آموزش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398
بازدید : 372
نویسنده : کیا فایل

پرده بکارت و باکرگی

پرده بکارت و باکرگی

 

 

 

 

با نام و یاد خدا خیلیا در مورد از دست دادن پرده بکارت سوال پرسیدن و امروزه شاهد روابط دوستانه دختر و پسر بیشتر از قبل هستیم! بهتره مجازات و تعهداتشو بدونید بعد با توجه به شرایط تصمیم بگیرید.

پرده بکارت قسمتی از بدن زنان که در محرمانه ترین حالت برای زنان قرار دارد همیشه در جامعه ما تحت تاثیر هنجار های مختلف بوده و محل سوال و جنجال و گاها دعواهای زیادی بین افراد بوده گرچه که همیشه محرمانه ترین اجزا بدن افراد جزو حیطه خصوصی این افراد می باشد ولی پیش می اید گاهی که این قسمت خصوصی و محرمانه هر فرد مجبور به پاسخ دهی به دیگران و گاها نشان دادن به دیگران هم می شود.

در مدخل واژن و ابتدای مجرای تناسلی زنانه، پرده ی لطیف مخاطی دو لایه وجود دارد که پس از پاره شدن به صورت زوائدی نامنظم در سوراخ واژن دیده می شود.

سؤالی که همیشه پیش میاد این است که.درصورتی که مردی با دختری نزدیکی کند و پرده ی بکارت دختر از بین رود،دختر چه شکایتی میتواند انجام دهد؟

1.هرگاه از بین رفتن بکارت با نزدیکی کردن وبا رضایت دختر انجام گرفته باشد چیزی (مبلغی)برعهده ی مرد نیست و خانوم نمیتونه ادعا کنه که مرد فریبش داده و وعده ی ازدواج داده و….اینها بی تاثیر است.

2. هرگاه از بین بردن پرده بکارت دختری بانزدیکی کردن یا به هر وسیله ی دیگری وبدون رضایت دختر صورت گرفته باشد مرد باید مهرالمثل پرداخت کند

3.تعریف مهرالمثل:

از نظر حقوقی مهرالمثل به مبلغی گفته میشود که به موجب قرارداد تأیین نشده بلکه مقدار آن برحسب عرف و عادت و باتوجه به وضع زن وحال زن از حیث،شرافت خانوادگی و سایر سفات(از جمله تحصیلات،شرافت خانوادگی،زیبایی و…) و وضعیت او نسبت به امثال وموقعیت خانوادگی و اجتماعی وی تأیین می شود.

4.زمانی که خانمی با اقایی زنا کرده و میخواهد از طریق پزشک قانونی فرد زناکننده را مشخص کند و اثبات کند بهتراست تا نهایتا 72 ساعت پس از نزدیکی به پزشک قانونی و دادسرا مراجعه کند،چرا که پس از گذشت این زمان تشخیص مرد زنا کارسخت و با گذشت زمان طولانی غیر ممکن میگردد.

5.موارد فوق علاوه بر مجازات حسب مورد شلاق،اعدام یا سنگساربرای مجازات این قبیل جراىٔم است.

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: علوم انسانی , حقوق , ,
:: برچسب‌ها: فایل , نحقیق , پرده بکارت , باکرگی , مهرالمثل , زنان , مجرای تناسلی , ازدواج ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








فروشگاه فایل کیا؛ منبع جامع انواع فایل... چنانچه فایل مد نظرشما در بین فایل های بارگذاری شده در سایت موجود نبود،می توانید از طریق دایرکت پیج اینستاگرام@kiyafile.ir سفارش دهید.

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان منبع جامع انواع فایل و آدرس kiyafile.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.











RSS

Powered By
loxblog.Com
مدیر سبز، آموزش بازاریابی

TOOLS BLOG

TOOLS BLOG